Cinesa i ESCAC creen la Beca Talent per ajudar a joves a complir el seu somni

15.03.18 - Formació,Escola,

Gràcies a la Beca Talent Cinesa, cada any un alumne de primer curs podrà accedir al Grau en Cinematografia de l’ESCAC. Cinesa, la companyia líder en exhibició d’Espanya, aposta pel talent jove per donar continuïtat a la producció cinematogràfica nacional de qualitat.

La beca s’ha presentat al Saló de l’Ensenyament, en un acte que ha comptat amb la presència d’Héctor Premuda, director de màrqueting de Cinesa; Sergi Casamitjana, director de l’escola; i l’ambaixador de la beca Javier Ruiz Caldera, graduat i director de cinema (Promoción fantasma, Tres bodas de más, Anacleto: Agente secreto).

«Como exalumno de ESCAC es un honor poder formar parte de esta iniciativa y sumar en esta sinergia entre Cinesa y ESCAC para ayudar a jóvenes inquietos en su formación», ha afirmat el director. «La ESCAC supuso el inicio de todo lo que soy a día de hoy y por eso animo a todos aquellos jóvenes apasionados por el cine a luchar por su sueño y participar en esta iniciativa que les puede abrir muchas puertas. Ojalá hubiesen existido iniciativas como esta cuando yo empecé a estudiar».

Gràcies a la Beca Talent Cinesa, cada any, un alumne de primer curs podrà accedir al Grau en Cinematografia sense cap cost de matrícula, amb possibilitat de pròrroga per als dos cursos següents i cobrint així el cost total del Grau de l’ESCAC. La beca està dirigida a alumnes residents a Espanya (mínim un any), que seran avaluats per un tribunal format per l’exhibidora, l’ESCAC i el director de cinema i ambaixador de la beca, Javier Ruiz Caldera.

«ESCAC es un proyecto único y singular. Para nosotros es imprescindible ofrecer un programa de becas que facilite el acceso de jóvenes estudiantes y este programa sería imposible sin la aportación de empresas comprometidas como Cinesa», ha explicat Sergi Casamitjana, director de la ESCAC.

Aquesta iniciativa, que aposta pel talent jove donant suport a aquells amb menys recursos per oferir-los les mateixes oportunitats, forma part del programa de responsabilitat social que Cinesa està desenvolupant a través del seu Pla Director en RSC.

«Como empresa líder en el sector y comprometido con la industria cinematográfica creemos que debemos adoptar un papel activo en la formación de jóvenes talentos para contribuir a una producción nacional de calidad», ha explicat Héctor Premuda, responsable de màrqueting de Cinesa.

Més infromació per accedir a les BEQUES aquí.

Popupcontent

Acceptar